Wybór niewłaściwego partnera lub kontrahenta może wywołać wiele negatywnych konsekwencji dla rozwoju, finansów, reputacji lub wizerunku Firmy.
Każdy przedsiębiorca musi zdać sobie sprawę z tego, że weryfikowanie informacji o wiarygodności potencjalnych kontrahentów stanowi ważny element zarządzania ryzykiem w przedsiębiorstwie. Sprawdzanie wiarygodności podmiotów gospodarczych pomoże w zmniejszeniu tego ryzyka poprzez wyeliminowanie nierzetelnych i niewiarygodnych kontrahentów, usiłujących wyłudzić towar lub usługi, lub w inny sposób narazić Firmę na straty.
W ramach realizacji SWPG zbieramy informacje w oparciu o które dokonujemy oceny wiarygodności kontrahenta lub partnera poprzez weryfikację jego sytuacji prawnej, finansowej lub majątkowej. Uzyskane dane wraz z naszą opinią przekazujemy w formie pisemnych raportów wskazujących istnienie lub brak występowania potencjalnych zagrożeń związanych z nawiązaniem lub kontynowaniem współpracy z danym podmiotem.